Klachten en geschillenprocedure
Niet tevreden? Laat het ons weten
Bij Sport BSO Fitkids streven we ernaar om elk kind een fijne en veilige opvang te bieden. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Laat het ons vooral weten – jouw mening telt! Alleen als we op de hoogte zijn, kunnen we samen zoeken naar een goede oplossing.
Hoe meld je een klacht?
Je kunt je zorgen of klacht gerust met ons bespreken tijdens een gesprek of telefonisch.
Om alles goed te kunnen afhandelen, vragen we je daarnaast om je klacht ook schriftelijk vast te leggen. Hiervoor kun je gebruikmaken van ons interne klachtenformulier
(formulier F345).
Dit formulier is verkrijgbaar op onze locatie of je kunt het opvragen via e-mail:
contact@sportbsofitkids.nl.
Zodra wij je klacht ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op om samen te kijken naar een passende oplossing. We hanteren hierbij ons eigen interne klachtenprotocol
(F348 Klachtenprocedure).
Externe hulp nodig?
Mocht je na gezamenlijk overleg met ons toch niet tevreden zijn over de afhandeling van je klacht, dan kun je terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang. Dit loket biedt onafhankelijk advies en kan bemiddelen. Als ook bemiddeling geen oplossing biedt, kun je jouw klacht formeel indienen bij de Geschillencommissie Kinderopvang.